Friday, October 25, 2013

Have fun to all team CocoDamia!!!




Alhamdulillah, sebahagian lagi team Cocodamia dah sampai ke Miccos jam 11 pagi tadi. Mereka akan check in hotel Everly Sebelah Alamanda lagi! Kalini semua staff turun. Bagi diaorg happy swimming2 dalam pool, shopping2 di alamanda dan juga layan movie larut malam. Kalini masa banyak free sebab booth memang kena tutup jam 6 petang. Selalu kalau karnival sampai 10-11 malam baru tutup. Hihi.. Enjoy my staffs semua!


Dan Hari ini saya cutikan Damia Aleesya dari pergi school. Saja cutikan dia sebab ibu nak dating ngan anak dara ibu. Makan2, shopping2, pergi playground dan lain-lain. 

Tapi lao shi kelasnya call pulak bertanyakan Aleesya kenapa tak datang harini. Runsing dah lao shi dia takut Aleesya demam, takut Aleesya gi mana2 dan paling takut kalau ahad ni Aleesya tak gi konsert dan konvo dia. Hihi.. No worries lao shi.. Al-maklumlah Aleesya kan org penting..:)

P/S: Balik jer dari Miccos kami ada event di Batu Pahat dan Pontian serentak pula tu! Ya Allah permudahkan urusan kami dan CocoDamia. Terima kasih Ya Allah.


No comments: