Tuesday, October 29, 2013

Pengauditan Premis Pengilangan Makanan CocoDamia


Alhamdulillah, selesai dengan jayanya Pengauditan Premis Pengilangan Makanan #cocodamia bagi persijilan MeSTI pagi tadi dan berakhir jam 12 tengahari tadi.

Dan sesungguhnya BERNIAGALAH secara jujur dan pastikan aspek keselamatan makanan dipatuhi berdasarkan peraturan2 yang ditetapkan. 

JUJUR kepada produk dan JUJUR kepada pelanggan.
Insyallah Allah permudahkan segalanya.

Temui team Cocodamia di Fiesta Budaya Batu Pahat di Dataran Batu Pahat bermula hari ini 29/10 - 3/11 sehingga jam 10 malam.

Temui juga team CocoDamia jumaat ini di Karnival Mini Agro bertempat di Dewan Jubli Intan, Pontian pada 1/11-3/11 sehingga jam 10 malam.

Insyallah rata2 customer yang pernah beli #coklatiq#cocodamia akan repeat order kembali setelah merasai sendiri keberkesanan coklat iq ini. Bukti dan testimoni yang sangat kuat ada dengan Izin Allah.

Walaupun penat baru balik dari MICCOS semalam tak habis lagi, namun kami tidak mengeluh dengan rezeki tak putus-putus daripada Allah. Bukankah kita yang minta sebenar-benarnya daripada Allah. 

Dan sesungguhnya USAHA milik kita dan REZEKI adalah milik Allah.

p/s: Minggu yang sangat hectic sebab minggu ni nak cover stok utk 2 events, nak bawa staffs pergi kursus, kena buat Manual Program Jaminan Kelematan Makanan dan banyak lagi perkara-perkara kena uruskan. Oh ya kelas pecutan utk pelajar2 SPM juga tidak diabaikan. Semoga Allah permudahkan segalanya. Amin.


No comments: