Saturday, October 26, 2013

Saya sayang pelajar-pelajar saya...


...Sebab nak temankan saya bubuh angin kereta pun konvoi sampai 6 orang. Terima kasih semua. Almaklum ler seumur hidup cikgu mana pernah bubuh angin kereta sendiri. Pernah sekali tu, masuk kedai tayar kereta, cakap tak ada angin, nanti pekerja diaorglah bubuh angin. Ingat kena bayar. Rupanya free. Muahahaha..kita ni siap hulur duit lagi. 

Tapi jujurnya pelajar2 saya memang tingan tulang bab tolong menolong ni. Suruhlah apa, insyallah dia orang akan tolong. Sebab tu saya tak pernah berkira dengan diaorg. Duit ke, makan ke, ajak gi mana2 ke, saya memang tak pernah berkira sebab saya tahu siapa mereka.

Lagipun buat baik kepada budak2 banyak ganjarannya. Semoga Allah memberkati mereka semua. Nanti cikgu belanja makan sup gear box kat Pesta Konvo ya...:))


No comments: