Friday, October 4, 2013

Karnival "Satu Daerah Satu industri" di Angsana Mall


Warga Johor!!!
Berita baik utk anda!!!
Temui team CocoDamia di Angsana Mall sempena dengan karnival "Satu daerah Satu industri" peringkat Johor. Seramai 5 usahawan terpilih untuk peringkat Johor Bharu.


Petang semalam dah siap2 setting booth. Terdapat 10 daerah di Johor yang mewakili daerah masing berkumpul mempromosikan produk masing2.


Alhamdulillah, stokis kami Puan Roziyah dan teamnya seawal pagi lagi telah berada di sana utk meraikan penduduk Johor yang berkunjung ke Booth CocoDamia.


Karnival bermula dari jam 10 pagi hingga 10 malam dan bermula hari ini, jumaat dan berakhir hari ahad. Jom rasai kesedapan dan keberkesanan Coklat IQ. Sangat sesuai utk anak2 yang sedang menghadapi peperiksaan PMR sekarang dan juga SPM serta peperiksaan akhir tahun akan datang. Jom ramai2..

P/s: BTW esok dan lusa kami ada convoy dan holiday di Lanjut Beach Resort, Rompin. Perancangan dah dibuat hampir 2 bulan lepas. Bilik pun dah bayar. Tapi apakan daya, perancangan daripadaNya tiada siapa yg boleh sangkal. Menteri Besar Johor juga akan datang merasmikan Karnival ini dan sekaligus melawat booth2 yang ada dan beramah mesra dengan para usahawan semua.

P/s: Pagini, adik ipar saya datang. Meriah bawak budu, keropok, serunding berkilo dan juga kerepek dari kelantan.



No comments: