Friday, October 18, 2013

Raikan Cinta Hati yang ke 6 tahun


Balik sekolah semalam baru sempat raikan bersama. Just simple celebration asalkan Aleesya tahu yang kami semua sayang dan ingat birthday dia. Kami pilih SDS Cafe utk raikannya sambil dinner terus. Dan tempah kek utk celebrate dengan kawan2nya kat school pula harini.


Just slices of cake. Cukuplah tu utk aleesya dan ayyunie makan. Janji dia happy dapat tiup lilin 6 batang tu.


Sudah!!! Si adik pun nak tiup jugak ni hah. Layanzz..


Ayah damia tak ada semalam sebab dia ada kelas petang sampai malam. So ganti ayah Mi both Damias lah ya.


Taraaaa.. Suprised dari seorang ayah utk anak daranya. Wahh suka Aleesya dapat hadiah ni.


Pusing2 punat, nanti ada gugurl dok dancing2.. Hihi.. Music Box!!! Terasa yg Aleesya dah makin besar dapat hadiah macam ni. Awal2 dah masukkan jeweleries dan aksesori make up yg kecik2 dalam box ni. Sesuai sangatlah dapat hadiah ni kan.


Goodies utk kawan2 dan teachers tadika Aleesya. Siap bekalkan Coklat IQ sorang satu lagi dalam goodies bag tu. Muslim or non muslim, all can eat!


Dan setelah sekian lama, baru bawa keluar kamera samsung saya ni. Tak sampai 5 kali pun saya guna kamera ni sepanjang saya memilikinya. Dan harini saya keluarkan dari dry box utk cikgu kelas Aleesya guna snap2 gambar birthday celebration nanti. So sad saya tak dapat join sekali sebab bizi beli barang dan tempah itu ini utk Majlis kenduri kesyukuran esok. Hope Aleesya happy dengan rakan2 sekelasnya serta cikgu2nya.

P/s: Lupa pula nak snap gambar kek, harapnya cikgu Aleesya adalah snap gambar kek ya..

P/s: Ayyunie pun sibuk juga nak bawa goodies gi sekolah dia. Dia memang birthday org birthday dia juga. Haha.. Layannzzzz..

P/s: Esok OT kat kilang sebab nak kejar target production 30 katon ke atas coklat IQ utk dibawa ke event MICCOS minggu depan. Alahai, bersimbung pulak majlis Konvokesyen Aleesya ngan event ni. Dah lah tok ma, tok ayah, dan mak saudara serta ayah saudara both damias berkumpul kat KL next week sempena Konvokesyen adik ayah damia. Hopefully ada jalan penyelesaian terbaik utk kami!







No comments: