Wednesday, December 23, 2015

Wordless Wednesday II Mana satu adik? Mana satu kakak?


Ayyunie tanya..
"haihhhh....sampai bilalah orang nak tanya mana satu kakak, mana satu adik'?

Aleesya jawab...
" Sampai adik diet makan dan kurus macam kakak"!

Begitulah reaksi kebanyakan orang-orang yang baru kami kenal..
Ramai confius mana kakak mana adik.
Kecik-kecik dulu orang selalu tanya " kembar ke?'

Si adik yang sama tinggi dengan kakak dah.. alahai tengok gambar ni terasa dah besar-besar anak dara ibu berdua ni.

Bergaduh pun berdua, bergurau pun berdua ni jugak lah..

Si adik yang selalu ceria dan ketawa, si kakak yang selalu control dan tersenyum..





:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::
Post a Comment