Sunday, August 17, 2014

Separuh Hari di kedai pengantin


Ya Allah, semalam separuh hari kami anak-beranak kat kedai pengantin dan dekorasi untuk memilih aksesori persediaan big event selasa ni.

CocoDamia terpilih sebagai usahawan yang bertanggungjawab di negeri Johor menyambut delegasi dari Kl Central hingga JB Central dengan menaiki keretapi sempena METFAMA2014 dan sekaligus terus masuk ke Singapore untuk ke Agrobazaar.

Semoga Allah memberi kami team CocoDamia kekuatan untuk menyempurnakan big event ni. Ya lah, macam2 perlu disiapkan dari bunga pahar, goodies, gimik coklat, dan lain-lain persediaan lagi. Lagipun kami baru dapat tahu event ni jumaat petang. Selasa dah kena on. So ada masa 3 hari je nak buat itu ini. Ni belum lagi cerita big event hujung bulan ni. Apa2 pun, kami anggap peluang yang datang harus dijalankan sebaik mungkin.

Ok, nak ke office sudah. Working mode is On selepas beraya sakan ya!

Oh ya malam tadi rumah saya meriah dengan kehadiran tetamu2 3 buah kereta dari KL dan juga jiran sebelah datang beraya. Saya sediakan menu nasi ulam dan sup kaki lembu! Perghhhh happynya tgk diaorg makan. Nanti ada masa saya up gambar dalam blog ya. 

Kerja.. Kerja..

No comments: