Friday, August 22, 2014

Ada followers saya warga Singapura tak?

Salam jumaat yang barakah.
Harini Malaysia berkabung.
Untuk penghormatan jenazah tragedi MH17.
Saya mulai dengan bacaan Al-Fatihah.


Baiklah, saya ceritakan entry saya hari ini dengan kisah seharian saya dan ayah damia bersama-sama deligasi media tour untuk program Met Fama di Agrobazaar Singapore semalam.

Seawal 6:30 pagi saya dah sampai Hotel Seri Malaysia di Larkin untuk sama2 menaiki bas ke Singapore bersama deligasi media tour dan pegawai2 FAMA (memang saja tak nak masuk dengan kereta sendiri sebab takut tertinggal apa2 info) dan jam 9 malam keluar dari Singapore. Fuhh penat memang penat. Tapi amat berbaloi2 untuk kemajuan dan pencapaian CocoDamia.

Dah keluar dari Singapore tu terus ke Hotel Seri Malaysia untuk ambil kereta dan kemudian saya follow deligasi utk makan bersama2 buat kali terakhir. Ya lah tak tau bila lagi boleh berkumpul macam ni bersama serata media kan. Jam 12 malam baru siap makan semua. Lepas tu cepat2 gi ambil Both Damias di rumah org jaga. Hampir jam 1 pagi baru sampai rumah. Phewww penat tak terkata tapi saya percaya semua ni pasti ada manisnya.

Coverage untuk TV, newspaper, magazine, article, buletin, bloggers dan lain2 medium media massa memang teramat banyak untuk CocoDamia yang dikenali dengan tagline "bukan sekadar coklat biasa". Tak kira media dari Malaysia sendiri mahupun media dari Singapore.

Sebab itu saya nak minta tolong mana2 followers saya warga Singapore atau yang bekerja di Singapore, seandainya ternampak kisah-kisah CocoDamia, kisah-kisah Agrobazaar atau gambar-gambar Saya dan Ayah Damia dalam mana2 newspaper di Singapore, minta tolong snap dan email ke cocodamia@yahoo.com atau kalau boleh, tolong belikan untuk saya. Yang pasti dalam 1-2-3 hari ini akan keluar paper Berita Harian Singapura dan Lian He Zao Bao. Minta tolong ya. 

Saya dahulukan untuk semua pihak dengan ucapan terima kasih.


Saya titipkan 2 keping gambar diatas sebagai sejarah CocoDamia meluaskan empayarnya di Singapore yang bakal dirasmikan oleh PM Malaysia dan PM Singapore pada 27hb ni. Satu peristiwa bersejarah dimana produk2 IKS Malaysia boleh berada dalam bazaar berkonsep butik di luar negara. Bandaraya Singapore menjadi saksi!

Ok lah nanti saya share cerita2 best serta gambar2 disepanjang program 3 hari 2 malam Agrobazaar Singapore ini. Itupun kalau ada kelapangan masa.

Sibuk dengan big event 25,26 dan 27 ni di persada Johor pula. Jadual packed sehingga 7 Sept. Terima kasih Ya allah atas kurniaanMu untuk CocoDamia. Semoga kami team CocoDamia berada dalam keberkatanNya. Aaamin.

P/s: Minta tolong ya orang2 yang di Singapore.

No comments: