Monday, November 25, 2013

Wajah kita sama dengan ayah atau ibu? Kenapa???


Ye ke sama macam ibu?
Gambar semalam ni. Dah lama tak photoshoot Aleesya. Makin besar makin malu katanya. Kadang2 ikut mood juga nak bergambar.


Ye ke sama macam ayah?
Gambar malam tadi dinner kat Pizza Hut. Ayyunie as usual memang sentiasa ceria dan happy!

" Allah Taala tidak mencipta wajah aku persis ummi dan ayah semata atas alasan saintifik. Aku percaya wajah aku dilukis begini supaya tiap kali aku renung cermin, aku nampak ummidan ayah. Lalu tidak kira kemana sahaja aku pergi, dan manusia apa aku jadi, aku membawa ummi dan ayah bersama".

" Dan bila kita semakin tua, wajah kita semakin iras ibu bapa, kerana pada waktu itu mereka mungkin sudah tiada, dan Allah tahu kita rindu, kita perlu lihat wajah mereka".

No comments: