Tuesday, November 19, 2013

Tea-time di mana?

Kalau agak2 tak tahu nak minum petang dimana dan dah borinb asyik minum petang cendol dan pisanv goreng, saya suggest jom minum petanv di Old Town White Coffee.

Ni kami minum masa last day both Damias bersekolah jumaat lepas. Bersemangat Ayyunie, masuk3 jer kereta terus cakap "happy holiday!!".. Bila saya tanya berapa lama holiday, Ayyunie jawab "lamaaaaaaa".. Hihi


White Coffee pilihan saya.


Roti kahwin pilihan saya juga..


Steam Bun Aleesya punya. Nasi lemak Ayyunie punya..


Ni hidangan minum petang yang ada. Sekali set dengan air panas atau air sejuk. Kalau rasa tak tahu nam minum petang kat mana, boleh lah datang sini ya. Tanda Halal sebesar2nya terpampang di Signboard luar.

P/s: Kecoh semalam pasal budak hilang kat Villa Nabila tu.. Katanya kena sorok oleh tut tut tut.. Rupa2nya.. Hurmm baca kat link bawah ya..

http://www.mazidulakmal.com/2013/11/saya-tidak-percaya-mereka-disorokkan.html?m=1


No comments: