Sunday, November 3, 2013

Alhamdulillah...Umurku masih panjang


Alhamdulillah..
Genap 33 tahun dah saya..
Terima kasih MAK kerana melahirkan saya..
Terima kasih YA ALLAH kerana Engkau aku berada di Bumi ini..
Terima kasih KEHIDUPAN kerana engkau banyak memberi pengalaman-pengalaman yang mendewasakan...
Terima kasih SUAMI dan ANAK-ANAK kerana kami semua melengkapi kehidupan hari demi hari saya...
Terima kasih KAWAN-KAWAN kerana andalah yang menceriakan hidup saya...


33...
Hanyalah sekadar angka..
Yang akan terus bertambah dari tahun ke tahun..

Semoga tahun ini dan tahun-tahun akan datang, lebih mendewasakan serta mematangkan kehidupan saya utk menguruskan keluarga, rumah tangga, kerja dan segala kehidupan seharian saya.

Dan yang pasti kehidupan dalam Zon Allah juga harus dipertingkatkan dengan lebih baik lagi. Amin amin..

P/s: Seawal pagi dah terima ucapan harijadi live dari suami tersayang di hotel yang dia stay via face-time nun jauh disana. Terima kasih abang. Malam ni jumpa ya..:)

P/s: Malam tadi saya dan both Damias tiba rumah dari Pontian jam 12 malam. Alhamdulillah.. First time drive lewat malam perjalanan jauh dengan anak2 sahaja. Tapi kereta staff ada follow dari belakang... 

No comments: