Tuesday, November 26, 2013

Tudung cantik "tada burus" hanya RM9.80 sahaja..


Sekarang ni dah ramai sangat yang pakai  tudung berlayer-layer. Ada yang 2 layer, ada yang 3 layer dan ada juga yang 4 layer. Dah lah berlayer-layer, macam2 gaya pula tu. Ada yang brooch kat tengah, ada yang brooch kat tepi dan ada yang brooch kat belakang. Macam2 pattern!

Hah gambar kat atas tu murah jer harga tudung kan. Cantik pula tu. Sampai dah tak boleh nak beza sangat yang mana mahal dan yang mana murah. Tapi yang "tada burus" mestilah lagi murah kan. Hanya RM9.80 sahaja. Yang "ada burus" pula RM13.80. Faham ke uols apa itu "burus"? Hihi..

P/s: Pabila warga asing menguasai sektor pekerjaan kita.. Hurmmm tu nasib baik pakaian... Kalau makanan macam mana?

P/s: Sumber gambar dari FB..
Post a Comment