Wednesday, November 13, 2013

Gerammmmmmm nak ratah jer!!!


Cantikkan!
Gerammmmmmm nak ratah macam tu je..
Sebab fresh dari ladang..
Pencinta ulam dan sayur mesti gerammmmmm tgk gambar ni kan..
Saya memang peminat setia ulam dan sayur-mayur..

Ni saya snap masa kat HPPNK Kuantan haritu..
Setiap negeri kena ada pameran utk setiap jenis tanaman yg mewakili sumber tanaman bagi negeri tersebut..
Ni kat rumah kelantan.. Subur2 tanamannya.. Nak borong.. Tapi tak boleh sebab kena tunggu hari last lepas habis pameran.. Bye bye lah jawabnya.. Hihi
Post a Comment