Friday, November 8, 2013

Burn tiket Air Asia RM600!

Sebaik-baik perancangan kita, perencanaan daripada Allah lebih baik.

Perancangan Manusia itu Usaha,
Perancangan Allah itu Takdir.


Sepatutnya pagi-pagi ni dah bertolak ke LCCT dari JB utk balik ke Kota Bharu. Tapi apakan daya, terpaksa burn tiket flight.


Booking tiket pun on the spot last week. Ingat kan this weekend kami cuti ke Karnival di Muar, bolehlah balik kampung sekejap sebab ada kenduri akikah newborn adik ayah damia dan dah lama tak jumpa mak, sekali dapat tahu yang event kat Kuantan start this week juga. Ingatkan habis next weekend. 



Ni dah otw ke Kuantan. Bawa naik staffs untuk tolong kat sana. Tak cukup tangan dibuatnya kat sana. Ya lah tempat himpunan usahawan2 dari seluruh negeri di Malaysia. Malam ni ke malam esok Perdana Menteri akan hadir utk rasmikan majlis ini.

Jadi kepada yang bertanyakan kepada saya tempohari samada saya turun padang atau tak di Kuantan ni, hah!!! Jom ramai2 jumpa kat padang MPK Kuantan ya! Saya dah turun ni. Aritu ada juga cakap nak beramah mesra dengan both Damias. Boleh-boleh.. Jom jom..

Selain dari dapat merasa tester coklat IQ, boleh juga team CocoDamia terangkan serba sikit kebaikan coklat ni disamping ceritakan kebaikan Lubanah dalam Coklat ini. So apa lagi Jom turun ramai2..

P/s: Dah otw ke Kuantan ni!

No comments: