Monday, October 8, 2012

Shopping di PONEY || hanya guna RM29 sahaja

Jumaat lepas saya dapat panggilan daripada PONEY Aeon B.Indah bahawa voucher saya dari KL dah sampai..

So sabtu malam ahad, ambil kesempatan pergi ambil voucher tersebut.





Voucher ni adalah dari kemenangan Aleesya dalam contest Voyage Summer 2012 photo contest.




Masa nak bagi voucher ni, pemenang dikehendaki mengambil gambar. Alahai, amik gambar guna handphone staff poney jer pun. Ni guna hp saya sendiri. Katanya gambar tu kena hantar ke PONEY KL.




Aleesya menang RM100 voucher. Memang dah planning, dapat jer voucher tu terus nak guna. Sebab kalau tak guna terus, kang jadi pisang berbuah berpuluh-puluh kali yang mana banyak voucher2 yang saya beli atau menang berkubur begitu sahaja akibat telah sampai duedated.

Untungnya voucher ni boleh guna utk barang2 diskaun jua. So tanpa fikir panjang terus terjah baju2 yg ada less 50%. Tapi nama jer less 50%, harga paling murah after less pun RM69.90..:)




Saya pilih 2 helai dress utk both damias. Sehelai RM 129.. Tapi disebabkan ada diskaun 50%, so total 2 helai adalah RM129. So lepas guna voucher, saya hanya mengeluarkan RM29 sahaja. Memang berbaloiiiii!!! See, both Damias sangat teruja dgn baju yang dibeli.. Tq Poney Malaysia.


P/s: Please remind me yg voucher parkson ada lagi RM300 tak guna, vouche spa due 31 dec ni, voucher Jusco ada lagi RM50 tak guna.. Erkkk apa lagi voucher yg ada yer.. Kena check ni!!!!


- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

4 comments:

Anje a.k.a Mummy_Balqis said...

wah best2 kita dulu pun ada dapat vou menang magazine RM100 best shopping sbb leh beli barang yang less...dapat la 4 helai untuk balqis, tokok RM35 gitu...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

bestnya beli Poney brand juz bw kuar rm29 jek...untung2..

Nur-nba said...

Bertuahnya... Tentu baju tu cantik.. Bolehlah suruh anak2 Ayu gayakannya , kami nak tengok..

Unknown said...

banyaknye vouche yg x terguna.. nak ckit.. hehe