Thursday, October 11, 2012

Rindunya nak ke sini lagi || Sedih pulak tgk sweater bertopi ni..

Jujurnya saya sangat suka dengan sweater ini..
Saya beli sweater ini tanpa fikir panjang dan walaupun agak mahal dengan baju2 lain yang saya beli, saya tetap nak beli...
Ia nampak lain dan feminin...
Oh ya, sweater ni saya beli kat Bandung Mei lepas..

Dan ada sebab kenapa saya beli sweater ni..
Kengkonon nak bawak gi Beijing nanti..
Dan sebab nak gi Beijing tu lah, saya borong banyak juga sweater di Bandung...
Kebanyakannya bertopi..
Ni gara2 nak gi Beijing Dec nanti suhunya mencecah -4'c.



Posing2 sementara tunggu pak supir datang..


Dah macam kembar kan kan..


Masa ni ada tourist dari Jepun tegur
"They are twin??"
Hihi...saya dah kalih...:)


Masa shopping di rumah MODE..
Kebetulan haritu hujan lebat..so sesuai sangat lah pakai terus sweater ni..:)


Shoes tu pun beli kat Bandung...hari pertama beli, hari kedua terus pakai..haha
Sampai sekarang Ayyunie pakai..tapi dah ketat sikit..
Alahai...cepat betul kaki awak membesar yer Ayyunie..:)

p/s: Alhamdulillah, duit 30% yang kami bank in nak ke Beijing, saya dah dapat balik...Syukur, walaupun sedih tak dapat nak ke Beijing...tapi masih ada rezeki kami semula dapat duit kami..
Bagi yang tak tahu cerita kenapa kami tak jadi gi Beijing, boleh klik2 link bawah..







 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!! 
 

5 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

boleh je pegi sis tapi buat arrangement sendiri la. tak pon cari je travel agency yang ok.. klu tak mau ke beijing pergi la korea.. tak pon jepun.. ngehngeh

mummy_ayu said...

comel sgt..memang mcm twin..takpe la..maybe rezeki ke tempat yg lagi jauh ker..setiap apa yg berlaku ada hikmahnya..

Ayu Zarina said...

@MRS.K, yup dah arrange ke tempat lain..insyallah tahun depan sampai...:)

@mummy ayu, yup saya percaya setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...

AyuArjuna BiGoshh said...

ezna pernah pergi beijing...tapi die tak ikut grup pergi sendiri lagi jimat kos rsnya...anyway sweater tu sgt chantek :)

Ezna Khalili said...

Beli baju sejuk kat kedai baju sejuk jugak yer....grr grr grr tak tahan akak ni sejuk ya amat .....kalau budak2 tu biar stokin bagai.....