Monday, October 29, 2012

Panggilan yang dinanti-nanti


Sabtu malam ahad lepas, sedang saya menyiapkan makan malam di dapur, tiba tiba ayah damia hulurkan hp saya dan bagitau ada no phone oversea call saya. Angkat jer telefon, terus dengar suara mak. 
"Assalaamualaikum, ayu mak kat Mina ni"..

Ya Allah macam nak melompat rasanya pabila mak call dari Mina. Nak tahu sebab apa?? Sebab kebetulan ptg tu saya ada upload gambar dgn mak kat Instagram. Saya tulis rindu mak. Sekali malam tu mak call pulak. Memang sebak sangat sangat!!!

Saya memang nantika panggilan pertama mak di Mekkah sana sebab tak tahu no phone sana kan..psni insyallah, saya sendiri pula yang akan call mak.
Semoga mak pulang dengan selamat dan dapat haji Mabrur...aminn.

Oh ya...mak juga selamat buat ibadah Qurban disana...kos lebih kurang RM450..Aminn


Gambar yang saya upload kat Instagram..


Naluri seorang ibu BENAR kan..

p/s: Tapi mak batuk2 jugak kat sana tu...mudah-mudahan itu hanya sementara sahaja..

- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone
Post a Comment