Friday, January 6, 2012

Memang Tugas suami cari duit, isteri habiskan duit...


Rata-rata semalam ternampak FBians share soal jawab daripada Ustaz Azhar Idrus ni...
Memang terbaiklah jawapan Ustaz ni..
Renungan di pagi jumaat utk para suami atau bakal-bakal suami..
Takkan masa bercinta jer sanggup ku beli itu ini..
Lepas kahwin nak manja2 beli itu ini pun tak boleh...hehe

p/s: Tapi si isteri janganlah pulak mengambil kesempatan atas kenyataan di atas..kang habis itu ini dok beli hari-hari...nanti siapa jugak yang rugi kan..
p/s: Makin hari makin famous Ustaz Azhar Idris ni...bila dah makin famous, banyak pula fitnah2 daripada pihak tertentu...huhu








Post a Comment