Friday, January 27, 2012

BBQ CNY di Air Terjun Bekok, Segamat..

 Tarikh: 22 Jan 2012
Hari: Ahad
Lokasi: Air terjun Bekok, Segamat
Jumlah kereta: 5 buah konvoy sama2

Cuti CNY tak ke mana2 pun..
Sebab sehari sebelum cuti tu baru balik dari KL kan...
Hari sabtu pulak masih kerja cam biasa..petang sabtu pun aleesya masih ada kelas muzik...
So decided gi jalan2 dekat2 jer lah senang..


Last minute punya planning...
Kul 10 pagi buat keputusan, kul 12 berkumpul kat Plaza Tol Skudai..
Ni suami2 punya kerjalah ni...ber LINE, ber WHATAPPS..
Last2 menjadi jugak planning last minute ni...


Aleesya + Ayyunie main tepi2 sungai jer...
Takkan berani diaorg ke tengah tu..


Fuhhhhh...punyalah ramai org kat situ haritu..
Kebetulan ada FAMILY DAY geng2 askar...
Sampaikan katanya jammed nak masuk kereta kat dalam tu, kena angkat kereta ramai2 kereta yang blocked jalan nak masuk ke situ...
Nasib kami baik...kami sampai dalam jam 3 petang kot..masa tu org dah beransur2 nak pulang..


Sampai hangit2 benda ni di bakar oleh para ayah..


Both Damias bawak aksesori main pasir ..
Diaorg ingat nak gi pantai agaknya..
Walhal sungai jer pun...
Apa2 pun both Damias memang seronok datang sini..
Tapi berani main kat tepi2 jer lah..


BBQ...macam2 adaaaaaa...


Hubby2 sibuk berBBQ sambil gossip2 agaknya...hehe


Gaya si ayah menyudahkan anak mandi di sungai...


Kesudahannya??? 
HAha....tgk ler para ayah mandikan anak2 ....siap sabun bagai lagi kat sungai tu...ekekeke


p/s: kali ke dua kami ke sini...



Post a Comment