Wednesday, January 4, 2012

Memang dah musim 'DIA" kan...

Seminggu sekali kalau tak pekena "DIA"..
Memang tak sah..
Pantang nampak, mulalah nak makan "DIA"
On the way balik dari shopping kat Jusco..
Nampak "DIA" ni berlonggokan dengan seksinya tepi jalan..
Tak teragak2 tu utk singgah makan..
Isi yang lemak-lemak berkrim..
Pasti disukai ramai..
Kadang2 balik dari kenduri kendara pun..
Siap singgah lagi utk menikmati "DIA"..
Walhal perut masih jer kenyang dengan makanan kat majlis kenduri tu..
Ayyunie dah pakai cun-cun tetap suka makan "DIA"
Kalau nak tahu Aleesya ni memang tak suka makan "DIA" ni..
Bau pun dah boleh menyebabkan Aleesya nak muntah..
Tapi haritu entah kenapa pulak dia sempat gak habiskan 1 ulas durian tu..
Agaknya termakan pujuk rayu ayah mi dia lah tu..
Budak2...pantang org lain pujuk, cepat jer dengar cakap..
Kalau ibu sendiri yang pujuk, macam2 alasan yang diberi..
Ni pulak on the way balik kerja..
Sempat lagi singgah tu makan "DIA"..
Ni ler penangan kalau dapat suami hantu durian...
Pantang nampak ..nak jer makan..
Ayyunie kan dah mewarisi sifat ayahnya yang suka makan durian ni...
Ibu?? So-so lah....

p/s: Anak2 uols suka makan durian tak???



Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment