Saturday, January 28, 2012

First time beli ikan pari || Semata-mata utk BBQ malam ni...


Siap!!!!!
Ikan pari yang diperap bersama dengan homemade sambal..
Tunggu nak BBQ malam ni jer..

Owh yer..first time ni beli ikan pari rasanya....
Sebab-sebab tak pernah beli ikan pari..
SEBAB TAK TAHU NAK SIANG MACAM MANA...HUHU
Ikan2 lain memang expert...:)

Jenuh jugak tadi fikir boleh ke tak pasar KIPMART tadi siang ikan pari ni siap2..
Fuhhh...selamat..nasib baik leh siang..hehe
Ayah damia siap request nak bawak lauk lain lagi sebab isteri dia tak pandai siang ikan pari...haha.
Tapi nak buat cam mana..memang family kami jer kena bawak ikan pari..

Apa2 pun dah tak sabar nak BBQ malam ni..
Details later lah yer..

Post a Comment