Thursday, March 5, 2015

Meraikan kejayaan staff di Tony Roma's Komtar JBCC


Sekali lagi disini.

Bagi meraikan kejayaan salah seorang staff saya. Hampir 2 tahun juga dia berkhidmat dengan Pusat Bahasa Pelangi bermula dari part time hinggalah sekarang full time.

Dialah kerani saya, dialah PA saya, dialah kadang2 driver saya dan dia juga kadang2 baby sitter saya.

Tahniah!


Appetizer kami. Keras benauuu rotinya.


Menu pilihan saya. Chicken Breadflat. Sedap sangat sebab kaya dengan cheese. 


Menu pilihan staff saya. Mojo Chicken. Dah macam nama kumpulan Mojo pula. Hihi.. Tak habis dia makan, siap tapau bawa balik lagi.


Dan ini menu pilihan ayah damia. Ayah damia kalau makan di Tony Roma's, tak sah tak pilih lamb. Kalini pilihan ayah damia New York Strip Steak. Memang sedap!


Kami yang kejenuhan nak menghabiskan makanan masing2. Portion kat sini besar2. Padan dengan harganya yang besar juga..:-)


Tq boss besar belanja kami makan. Nanti belanja lagi ya.

Terima kasih Allah atas nikmat makan yang dikurniakan. Ada rezeki kita kongsi rezeki dengan org lain pula ya.


Oh ya tengahari semalam jiran sebelah taman belanja saya dan ayah damia makan. Thanks Merlyn! Nanti I belanja Uols pula ya.




No comments: