Tuesday, February 24, 2015

Rakaman Sembang Selatan bersama TV Selatan

Alhamdulillah.
Pagi ini saya ada rakaman Sembang Selatan bersama TV Selatan di Cupchai Cafe & Bistro.
Baru selesai shooting jam 12:30 tengahari tadi.

Terima kasih kepada pihak TV Selatan yang menjemput saya selaku pemilik CocoDamia, sebagai tetamu undangan program bual bicara ini di saluran Sembang Selatan.

Sembang Selatan ni merupakan sebuah program bual bicara yang menampilkan tetamu undangan bagi mempromosikan produk yang diusahakan di sekitar Negeri Johor.


Pihak produksi tengah set up produk2 dan banting CocoDamia.


Saya yang sedang dipakaikan microfon chips dibawah tudung.


Kena sorokkan wayar-wayar yang kelihatan.


Pengacara yang begitu sporting dan cepat serasi dengan saya.


Bersungguh-sungguh tu hah nampaknya saya sharing tentang produk CocoDamia.


Saya berkongsi Perancangan dan strategi untuk memperluaskan produk ini di peringkat Malaysia dan Antarabangsa.


Rakaman di sini.
Btw saya pernah makan disini.


Pengacara lelaki tu cakap dia pernah makan Krukk Krakk Chocolate tu.
Memang sedap! Makan sekali nak makan dan makan lagi.
Tak sedar sekejap je dah makan 3 bar.


Nanti dah ditayangkan rakamannya saya share ya.


Dan agenda wajib lepas rakaman adalah bergambar bersama produk-produk CocoDamia.


Terima kasih kerana belanja Roti Kacang Pool..;-)


Akhir sekali, terima kasih sekali lagi kepada pihak TV Selatan kerana menjemput CocoDamia.
Semoga cerita dan maklumat berkenaan produk-produk CocoDamia terutama Coklat IQ dapat memberi manfaat dan menambah nilai kepada semua.

Terima kasih Ya Allah.




:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: