Thursday, February 5, 2015

Menang "Peraduan Serlahkan Minda"


Alhamdulillah.
Menang Peraduan yang dianjurkan oleh Safi Shayla ni.
Tertarik sangat nak join contest ni sebab ia menguji keserlahan minda kita.
Tu yang nak join sangat tu. Nak uji minda sendiri sejauh mana kemampuannya. Kot-kot lah dah berkarat ke kan.

Syukur walaupun menang saguhati. Ya lah bukan senang nak menang kan. Pelbagai usaha diperlukan. Kena beli produk Safi Shayla. Kena tonton setiap episod utk dapatkan jawapan. Nak2 masa kita nak tulis karangan dengan jawapan mingguan yang kita dapat tu. Patah perkataan pula limited. Kalau tak limited sedap lagi saya goreng karangan tu. Hihi..


Tahniah kepada 3 pemenang hadiah utama. Target saya nak menang iphone 6 tu. Hihi.. Tapi dah tertulis menang saguhati. 


Ni karangan dari Pemenang Utama Peraduan Serlahkan Minda ni. 

Terima kasih Ya Allah.
Terima kasih Safi Shayla!

P/s: Hantar borang contest ni pun lagi 3-4 hari dateline. Tawakal betul2 kepada Allah.
Post a Comment