Tuesday, September 2, 2014

Video II Dettol detik-detik kasih - Star Mom Winner



Harini saya banyak upload video-video dari handphone saya ke dalam Youtube..
Dan delete gambar-gambar yang saya tak berapa sayang dalam handphone.
Walaupun semua gambar yang saya snap saya sayang sebenarnya.

Bukan apa!
Hari-hari dapat notification yang storage full dan kadang-kadang almost full.
Haishh, kadang2 tu nak cepat snap gambar, dah tak boleh snap sebab storage full.
Ni pun lepas2 delete masih berbaki lagi  3,760 photos dan 36 videos.
Haishhh sayangnya nak delete.

Ok lah, layanlah dulu video saya yang masuk siaran Nona untuk Dettol Star Mom Winner awal tahun haritu.
At least ia akan menjadi kenangan dan rujukan pada masa akan2 datang.
Kenangan yang akan tetap menjadi sebuah memori seiring dengan waktu berlalu.

Full Story boleh klik link bawah ya..



:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: