Saturday, September 20, 2014

Done shooting & interview bersama Harian Metro

Semalam adalah hari yang penuh kekalutan, kesibukan dan macam-macam hal yang perlu diuruskan. Namun Alhamdulillah Allah permudahkan dan everything settled!


Agenda terakhir semalam adalah shooting dan sesi interview bersama Harian Metro. Kita tunggu featuring in newspaper ya nanti.


Btw sepatutnya akan keluar dalam Harian Metro selasa ni, tapi sebab kami lambat bagi feedback (last week kat luar Malaysia) so tak sempat kami nak follow up dengan wartawan tersebut. Sampaikan wartawan tu tulis kat pm fanpages "tak nak publisiti tak kisah". Ampun wahai wartawan yang budiman, masa tu betul2 kami tak boleh call you.


But alhamdulillah semalam semuanya berjalan dengan lancar. Tanpa wartawan dan publisiti, agak sukar juga untuk org luar mengenali produk dan perniagaan kita kan. Terima kasih para wartawan suratkhabar, majalah serta TV dan Radio yang pernah bekerjasama dengan kami.


Susun atur produk, gaya serta style kami ikut bulat-bulat apa yang photographer aturkan untuk kami walaupun semalam dalam tergopoh gapah juga. Memang kebetulan semalam banyak urusan yang perlu diselesaikan. Apa2 pun terima kasih kepada wartawan En. Sabran dan photographernya.




No comments: