Tuesday, September 30, 2014

Makan sambil baca akhbar ada muka sendiri


Take 5 sekejap setelah penat ke hulu hilir.

Baru sempat baca akhbar Harian Metro ni kat Kedai Arab Al-Hanin di Nusa Bestari. Mujur ada akhbar Harian Metro. Yang ayah damia beli pagi tadi tak sempat baca lagi sebab saya tak sempat pun masuk office lagi.

Terima kasih kawan2 yang tag saya di FB dan whatapps saya pasal cerita CocoDamia dalam akhbar Harian Metro pagi2 lagi. Segala keprihatinan anda semua saya hargai.

Laa, ada 2 cerita rupanya pasal CoCoDamia. Satu dalam kisah gerabak keretapi yang bersama media. Lagi satu dalam kisah khas CocoDamia sebagai Jajan IQ dan minda.

Ok, izinkan saya makan dulu. Lepas ni banyak lagi tempat nak kena saya pergi. Esok saya ada big program di PUJB Bandar Baru Uda. CocoDamia sebagai hos utk program ni.

No comments: