Monday, September 1, 2014

A Story from Us, A Talk for Real - CocoDamia di Universiti Malaysia Kelantan

Hello September!
Please be nice to me.
Bulan yang ditunggu-tunggu oleh saya dan ayah damia.

Ntah kenapa harini tetiba blurr nak buat entry apa.
Walhal banyak gambar2 dalam handphone dan cerita-ceriti yang ingin saya kongsi bersama.
Tapi tu lah kan, kadang2 mood menulis tak sentiasa ada.
Kadang2 kelaut juga.

Mujur ada gambar2 yang dah siap upload dalam puluhan draft saya.
Gambar2 yang telah diupload awal2, kengkonon lepas tu nak publish buat cerita, tapi basi dalam draft tu sahaja.
Tak pe hari ini saya buat entry apa yang ada dalam draft saya sahajalah.
Kesian cerita dah jadi perkasam dalam draft.



25 April 2014. 

Tempat : Universiti Malaysia Kelantan (UMK), Kampus Jeli
Crowd : +-260 students



Alhamdullilah, founder dan pemilik #cocodamia berkongsi cerita dan pengalaman mengenai jatuh bangun dan perkembangan kejayaan cocodamia dalam bidang keusahawanan. Pengalaman di kongsi berdasarkan tindakan yang diperolehi dari pengalaman bukannya dari teori semata mata. Terima kasih kepada pihak #UMK di atas jemputan dari JB ke Jeli. Semoga ilmu yang dikongsi dapat di manafaatkan .
oleh semua pihak


Cerita bagaimana bermulanya kami menceburi bidang business masa tengah belajar lagi.


Tak semua orang suka dengan kerjaya usahawan.


Gambar blurr pun nak letak ya.


Pengacara majlis tak silap..


Lecturer yang mengajar usahawanan bersama para pelajarnya.


Sesi soal jawab


Semoga kalian semua dapat mendapat manfaat dari kami.


Bersama dengan para lecturer dan tetamu jemputan


April berlaku, September baru masuk blog ya... hihi..


Suka dengan tindak balas para pelajar..


Masing2 khusyuk fikir nak tanya soalan apa lagi


Dah macam pasangan pengantin kami hari tersebut.


Panorama dari iphone saya.


Sesi pemberian cenderahati


Makan-makan wajib ada.


Terima kasih atas jemputan dan cenderahati yang diberikan.
Macam2 dapat. Dari buah-buahan, kain pasang, plak UMK, dan lain-lain










:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::
Post a Comment