Wednesday, December 19, 2012

Tahniah untuk anak-anak didik saya || Pusat Bahasa Pelangi

Alhamdulillah, harini dari pagi dalam kelas tak senang duduk, sebab tak sabar nak tunggu keputusan PMR yang akan keluar harini. Students PMR tahun ni amat rapat dengan saya sebab kebanyakan daripada mereka dah start belajar dengan saya darjah 1, 2 dan 3.. So bayangkan tahun ni dah form 3.. Betapa lamanya kami menjalin hubungan dari seorang guru-pelajar, adik-kakak, dan kawan-kawan..

Antara kegembiraan yg dikongsi bersama kami harini!!




Tahniaj farah. Seorang pelajar yang study smart!!!




Tahniah farhan.. 3 generasi kamu belajar di Pusat Bahasa Pelangi.. Dari abang, kakak dan kamu.. Semuanya cemerlang!!!



Tahniah Fatin, diam diam ubi berisi kamu rupanya!!! Tapi dlm kelas lagi dah nampak kesungguhan kamu!!!



Tahniah Fatin Razanah!!! Pelajar yg mula belajar since darjah 4 lagi di Pusat Bahasa Pelangi. Seorang yg ceria tapi sangat study smart!!!


Selain dari kesungguhan diri, doa ibu bapa, tunjuk ajar guru2, jangan lupa berdoa pada Allah juga. Alhamdulillah.. Boleh dikatakan tahun ni ramai yg dpt 8A.. Yang tak dapat 8A, masih jauh lagi perjalanan anda..

Ok lah.. Sambung buat analisis dan stattistik utk keputusan tahun ni..

P/s: Yeayyy..ayah damia nak bagi bonus kat saya harini sebab happy sangat dengan keputusan harini!!! Duit abang duit saya juga, duit saya duit saya lah kan.. Hihi


- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

8 comments:

nad said...

Farah, farhan, fatin, fatin. Sume pun f hehe
Kebetulan.
Apa2pun, tahniah pd semua!!!

Unknown said...

haha, tu lah tadi pun dah perasan..ni ada lagi students bermula huruf A, arif, aminul, asheed, ainul... bijak2 budak zaman sekarang..

ayunidati said...

tahniahh

Unknown said...

terima kasih @ayu azmir

Unknown said...

terima kasih @ayu azmir

Oyis said...

seronok ya jd cikgu. kejayaan anak2 murid dpt dinikmati bersama. mesti rasa berbaloi sgt penat lelah mengajar, tahniah buat cikgu2 nya sekali :)

RIZZNA said...

Tahniah krn berjaya mendidik :)

anak CiM lama lagi, thn dpn baru darjah 4, tapi skang pown dah bersiap sedia utk UPSR. Dengarnya UPSR terakhir dlm sejarah pembelajaran malaysia

Unknown said...

wah,hebat2 semuanya...alhamdulillah:)