Thursday, December 27, 2012

Holiday = Shopping time

Boleh dikatakan setiap percutian antara kita, pasti akan berbelanja sedikit peruntukan untuk membeli barang atau cenderamata kan..

Masa kat KL lepas saya belanja my big in law family kat Seoul Garden, saya sempat shopping sepasang sepatu warna beige.. Btw masa tu semu gi solat kat IOI Mall Puchong tu.. Saya pun apa lagi amik kesempatan cuci mata lah kat Mall tu




Rata2 shopping complex ada sales sempena christmast eve, so Padini pun sama.. Saya TERbeli kasut bertumit warna beige tu..





Harga After diskaun 50%, RM37.90. Bolehlah bawa pergi kerja. Rasanya saya sangatttttt jarang beli kasut warna beige ni. Agaknya seumur hidup ni kali ke2 kasut saya warna beige. Saya lebih prefer warna hitam, putih dan merah..:))





Masa kat Melaka pula, saya macam blurrr nak shopping apa. Sebab rasanya tahun ni dah berapa kali cuti2 Melaka. So this time decided beli baju yg tak ada tulis perkataan MELAKA. Dah banyak t-shirt yg ada tulisan MELAKA tu..tu baju colourfuk utk both Damias dan t-shirt ayah damia.




Utk saya pula beli topi besar ni. Since topi besar yg saya punya pun dah rosak (beli kat melaka juga 4 tahun lepas), rasanya dah sampai masa berganti..




Pastu masa saya kat Muar makan2 seafood di Sabak Awor, saya pun TERbeli gasing angry bird ni. Both Damias tak minta pun tapi saya rela hati nak beli since dioarg sangat behave sepanjang 6 hari percutian kami. Sure akan ada ganjaran yg lebih besar utk mereka lepas ni..;))

P/s: Selama 6 hari bercuti, handphone kami suami isteri tak putus2 org call nak register anak masing2.. email dan sms pun ramai yg nak jadi dealer kebaya dan beli kebaya kami. Ni lah org business, bercuti pun kena deal elok2 dgn customer. Apa2 pun harini dah buat appointment dgn mereka. Walaupun bercuti, harini tetap masuk office. Alhamdulillah, YAKIN dgn rezeki ALLAH dan jangan sesekali mengeluh..:))


- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

3 comments:

eiya said...

cantik sepatu itu..berbaloi dengan hege nyer...;)

suhaina laui. said...

kak..myhubby pun shopping bj keje kat situ ms g kl br ni..tp sy xikot stay umh kakak ;)..cantek kasut kak..

Wan Amira said...

rezeki untuk keluarga u :) seronok sebenarnya bisnes kan.. i hope i have the light to concentrate on 1.. kene fikir what kind of business :)