Tuesday, December 4, 2012

Heavenly shopping!!!

Heaven sebab apa??

1. Sebab guna voucher, so jimat duit belanja

2. Sebab weekday, so dapat shopping dgn aman dan tenang.

3. Sebab tak perlu tunggu lama. Tunggu lama nak bayar.. Saya sorang2 jer beratur bayar kat kaunter dan siap nak pecah2 lagi resit pembayaran. Semalam total 4 resit saya pecahkan.

4. Total Shopping RM590++. Hanya keluarkan cash RM40++ jer top up voucher.

5. Sebab sekaligus boleh beli POP. Tak banyak pun, selected POP utk contest yang saya minat jer.





Balik kerja tengahari semalam, terus ke giant. See 3 pembantu saya sedang sibuk memilih barang yg diaorg nak dan sibuk gak nak bayar. Akhirnya time bayar saya juga yang dicari. Hihihi...




Dari 20 keping voucher, berbaki lagi 9 keping.. Ok next time sambung shopping lagi..:))





Lepas shopping, minum petang di Restoran Singgah Selalu. Amboiii minum petang pun nak chicken chop Aleesya ni.





Roti John Daging. Pilihan tea time ayah damia dan saya!!!

Oh memang heaven kan shopping ni.




- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

3 comments:

emy said...

betul2 heaven...

Chekgu Azrine said...

beruntung!!

miss Alia said...

hye awak. nak tgk baju2 n murah. jom tgk page ni :D
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.120356758126353.23017.119276174901078&type=1