Thursday, December 20, 2012

Kalendar Sunsweet dah sampai!!!

Semalam banyak berita gembira yang saya terima. Dari keputusan cemerlang students saya hinggalah pada keputusan peraduan Johnson&Johnson tu. Lagi satu semalam jugalah sampai kalendar Sunsweet tu.

Sukalah Aleesya dan Ayyunie tu. Terutama si Aleesya, ke hulu hilir dibawanya. Semua staff ditunjuknya. Hahaha..gila glamour sungguh anak ibu ni..:))





Siap posing bagai dengan kalendar tu.. Hihihi



Gambar kalendar ni saya copy paste dari blog mama zharfan..
Malas betul nak snap guna kamera, just guna handphone jer..hihi
Tahniah juga untuk mama zharfan dan nana sebab dapat kalendar ni..



Oh ya harini sangatlah bizi kat office. Harini adalah hari terakhir students mandarin saya dan juga ada buat2 jamuan ringan sikit. Gigihkan student saya yg baru lepas sunat 3 hari tu datang belajar walaupu pakai kain pelekat.. Hihi

Harini juga ada hari terbuka utk pendaftaran sesi Jan 2013. Alhamdulillah, di kesempatan Johor cuti Public Holiday harinilah, ramai customer datang utk daftar. Tq Allah..

Kejap lagi bergegas pula nak ke Office lagi satu sebab ada meeting bersama staff pula sebelum kami bercuti akhir tahun bermula sabtu ni.

Bagi yg bercuti selamat bercuti utk warga Johor. Yang business sendiri mana ada cuti..:))

Alhamdulillah...


- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

1 comment:

Nur-nba said...

Tahniah Ayu.. Banyak betul kemenangan besar Ayu tahin ni..