Wednesday, January 24, 2018

Lawatan sambil belajar & DIY coklat di GO JB CHOCOLATE





Sederhana tapi sempurna
.
Haha.. Pagi yang ceria..
.
Pabila team CocoDamia terpaksa off kan Data malam tadi. Kalau tak memang tak tidur lah jawabnya.
.
Pandai pula korang letak no tel saya juga ya. Saja nak suruh saya makin sibuk kan. Memang sesibuknya lah. Nak driving pun tak senang setiap masa tot tet tot tet.
.
Malam tadi hp saya jam 11 malam hingga ke jam 1 pun tot tet tot tet lagi tanya tentang Edutour. Pagini selepas subuh pun ramai bertanya dan terus lock tarikh.
.
Pagini baru reply semua. Bagi yang ingin mengadakan edutour di @gojbchocolate, boleh kemukakan surat permohonan rasmi sekolah/organisasi beserta tarikh cadangan, masa, bil pelajar dan guru ke cocodamia@yahoo.com.
.
Jika tiada pertindihan tarikh, admin akan beri borang untuk isi, bayaran deposit dilakukan dan tunggu tarikh berkenaan. Pasti mengujakan!
.
HAPPIEST EDUTOUR BEGIN WITH US!





My staff sent me this!
Haha.. Boleh pengsan kalau students Edutour 500 orang per session. Tapi insyallah tak mustahil akan datang siapa tahu.
Btw permohonan untuk Edutour sangat² mengalakkan. Jangkanya March yang akan ramai booking slot sebelum cuti sekolah.
.
Rupanya sangkaan meleset Feb ni dah start. Sampai hari last sebelum cuti Tahun Baru Cina pun dah ada slot yang confirmed.
.
Staffs suruh saya pesan ni nak jawab whatsapp, mesengger dan inbox semua harap bersabar kena beratur ya. Cumi cumi cumi.. Diaorg nak mandi dan makan pun tak sempat tu.. Haha..
.
Alhamdulillah



Segala maklumat lanjut berkenaan EduTour, boleh email ke cocodamia@yahoo.com


::: Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi :::

No comments: