Monday, January 8, 2018

Buffet durian RM30 per person


HANTU DURIAN

Memang berbaloi2 makan sampai puas RM30 per person..

Daim tak yah bayar, tapi boleh tahan juga dia makan. Lebih kurang 11 biji semuanya kami bertiga makan (anak2 dara tuisyen). 

Kalau timbang dan bayar 11 biji tu selalunya pun kat RM200.. So berbaloi lah bagi hantu durian. Lokasi depan traffic light Nusa Bestari. 2 tahun lepas hanya RM10 je per person. 


Bapa borek anak rintik.. 
2-2 hantu durian


Tunggu ibu ayah suap lambat sebab kami pun menikmati sangat durian.. So Daim ambil sendiri je lah ya.. Haha


Kalau ada yang rosak ke, keras ke, isi tak elok ke, no worries, nanti kedai akan ganti lain. Makan sampai puas sampai kita cakap cukup! 


Tapi jangan expect dapat makan musang king ke, D24 ke, IOI ke atau sewaktu dengannya. Durian kampung je buffet ni.. Ya lah mau bankrap tokey nanti. Haritu ayah damia beli sebiji musang king pun dah cecah RM150 tau. Tapi nafsu makan punya pasal, beli lah buat rasa. 


Hampir sebakul kulit durian kami makan.. Hihi.. 

Alhamdulillah.. Nikmat makan yang Allah beri.. 
Post a Comment