Tuesday, October 2, 2012

Testimoni and researching

Is doing testimoni and researching for my own future product now.. Insyallah





Sample dah dapat.. Alhamdulillah.. But it still need some more correction and addition for the perfect snack.. Terutama utk kesihatan dan minda..

Doakan saya ya kawan2!!!
Selain doa dari ibu bapa, doa sendiri, doa keluarga, doa kawan2 juga sangat2 saya perlukan... Aminn aminn

P/s: Bila dah launching product saya ni, insyallah akan saya kongsi susah senangnya..

P/s: Dan semestinya kalau dah berjaya, saya mesti bekerja keras utk IMP, HALAL, FDA, HDC, GMP, HACCP dan lain2.. Doakan saya kawan2


- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

5 comments:

Mrs. Simplicity said...

moga berjaya. amin...

*∽ IZAN ∽* said...

Wah Tahniah Ayu! melangkah jauh lagi setapak! moga di permudahkan segalanya yekkkk

Nur-nba said...

Good luck Ayu...

ellynadyra said...

semoga berjaya dan dipermudahkan olehNYA....it really require hard work!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ayu jangan lupa trademark.. cap dagang pada produk tue penting.. kebanyakan peniaga melayu lupa tentang trademark. kalau ayu nak tau lanjut tentang trade mark call or pm ila ok.. nanti ila kenalkan dengan orgnye.. and ila kan pastikan dia entertain ayu habis2an!!