Thursday, October 11, 2012

Terima kasih DUMEX DUGRO



Alhamdulillah...


Semalam dah sampai Samsung Galaxy Tab 7.7 ni..





Jam 4 petang semalam, org courier dari Nationwide ada call cakap dah ada kat depan rumah..


Alamak...siapa ada kat rumah time2 cam ni saya cakap..


Pastu minta org courier tu hantar ke office saya..


Bila org courier tu minta alamat, bagi direction sikit2..


Ok, org courier tu cakap dia tahu kat mana..





Dalam jam 4:30 petang sampailah org courier tu kat office saya..


Wahhh sungguh teruja saya akan hadiah yang saya dapat ni...


Walhal sebelum tu ramai jugak yg tanya saya via whatapps, sms, email dan pm saya berapa saya nak jual Tab 7.7 ni.....


Tapi saya tak berani nak letak harga lagi sebab tak tahu specifikasinya..













Rezeki daripada Allah melalui DUMEX DUGRO....


Saya buka just nak snap gambar jer..


Sebab saya memang betul2 nak jual tab ni..


Kami sekeluarga pencinta APPLE





Dah survey2 harga, kat Danga City Mall RM1800, kat Plaza Angsana RM1750 dan kat Giant RM1690.


Dalam resit yang SAMSUNG bagi ni RM 1740...


Insyallah, harini saya akan pos kepada buyer di KL utk Tab 7.7 ni..


Tapi semestinya saya jual murah dari harga pasaran kan...


ALHAMDULILLAH dengan rezeki daripadaNYA...





Semoga keluarga saya terus dilimpahi rezeki yang diberkati olehNYA...













Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!






7 comments:

ayunidati said...

tahniah.... rezeki rezeki...

Mrs.Imran said...

BESTnyaaaa...memang rezeki tu ada kat mana2..

mamaRIFQY said...

wahh..dh jual ek...alhamdulillah..murah rezeki kak ayu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

owhh dh jual la yer tab nie....hihi..

alhamdulillah rezki yr family...

manja209 said...

wah...alhamdulillah,rezeki 2

AyuArjuna BiGoshh said...

tahniah ayu :)

TiranaAduka said...

salam sis.
Tahniah.