Saturday, October 29, 2011

Saya orang Negeri Sembilan..



Saya dilahirkan di N.Sembilan..
Dibesarkan di N.Sembilan..
Mendapat pendidikan awal di N.Sembilan..
Dan kehidupan saya bermula di N.Sembilan..

Tapi utk piala MALAYSIA pada malam ni..
Saya tak pasti nak sokong yang mana..
N.Sembilan atau Terengganu??
Sebab saya tak minat bolaaaaaaa pun..
Sekadar menonton menyokong Malaysia sahaja..
Heheh..boleh gitu??

Apa2 pun selamat menonton Piala Malaysia malam ni..
Tak kira siapa menang, yang pasti semangat kepasukanan tu ada..

p/s: Owhhhh...Terengganu dah 1 gol!!!

Updated: hahahaha...N.Sembilan menang 2 gollllllllllllllll...tahniah....
(Tiba2 bangga jadi orang N.Sembilan)


 


 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!! 
 

4 comments:

e!ya said...

tahniah nogori...cik somi kecewa dgn gol keeper ganu...arghhhh tensen katanyer huhuhuu..bukan rezeki ganu kan

Unknown said...

alahai..janganlah kecewa...tak pe..tahun depan cuba lagi...hehe

noorzie said...

sy pn anak jati nogoghi....hehehe...sonyum yo tdo mlm ni :))

mummy_ayu said...

tetiba jer kan.. :-)
Ayu lahir kat johor, tapi dibesarkan kat negeri sembilan..mcm mana tu?