Monday, October 17, 2011

Happy Birthday Damia Aleesya

Selamat Harijadi yang ke 4 tahun buat Puteriku pada harini..

DAMIA ALEESYA BT KHAIRUDDIN

Walaupun tahun ni agak penat buat Aleesya disaat-saat menyambut Harijadinya..

Sebab 15hb (sabtu)- Ibu dan ayah sibuk ngan Perasmian Galeri ZARINA AYU COLLECTIONS..Aleesya pun sibuk jadi model pada haritu...

16hb (ahad) - Pagi2 lagi jam 7 pagi dah kena bangun utk Aleesya buat concert kat DEWAN MPJBT 

Dan harini 17/10/2011 (ISNIN) - Ibu dan ayah mengumumkan ALEESYA TAK PAYAH PERGI SEKOLAH....hehehe..recover balik energy yang hilang 2 hari tu...:)

Apa2 pun ibu doakan semoga ALEESYA menjadi anak yang cerdik pandai, mendengar kata, boleh tolong ibu dan ayah serta pandai membawa diri dan menjdi anak yang solehah..ALEESYA adalah sumber inspirasi ibu utk terus maju ke depan....semoga ALLAH SELAMATKAN KAMU!!

Aleesya sewaktu pelancaran "KEBAYA NYONYA AYU AYYUNIE" pada hari sabtu lepas..
Sporting girl dan camera friendly!!

p/s: Nantikan gambar2 sambutan harijadi aleesya dengan memotong pulut semangat pada hari itu!!

p/s: Wowww...dah lama tak pergi bercuti!!! Terasa rindu saat2 sebelum sibuk macam sekarang..Aleesya pun asyik tanya bila nak bawak dia n adik pergi swimming...sikit masa lagi yer sayang..

p/s: Apa2 pun Aleesya dah dapat hadiah dia tadi...

Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment