Saturday, August 3, 2013

Dapat kek lapis packaging cantik dan pizza hut!!!

Kan saya pernah buat entry dapat macam2 makanan daripada students saya..nak2 bulan ramadan ni.. ramai pelajar dan ibu bapa pelajar yang tak putus-putus bagi kami rezeki.. hah malam tadi dapat lagi.. Dicoretkan disini tanda ingatan tulus ikhlas daripada saya..


Dapat kek lapis dalam kotak packaging yang cantik!!! Sayang nak makan.. Hihi.. Tq Akmal dan Afif..


Tq Faiz sebab malam tadi belanja pizza.. 

Pelajar2 saya memang best!!! Kami dah macam abang adik kakak sesama sendiri. Dan bila ukhawah terjalis mesra sebegini, walaupun dah jadi ex-student kami pun masih ramai yang sudi singgah menjengok kami.

P/s: malam tadi ada beberapa ex-student saya dah selamat sampai JB dari tempat belajar masing2.. Diaorg siap rancang nak iftar bersama2 kami.. i follow..

P/s: hari terakhir kerja harini sebelum bercuti raya. Banyak nak kena selesaikan sebelum balik bercuti!!!

No comments: