Sunday, September 25, 2016

Rizqi pergi bathing dan grooming


Ini wajah Rizqi sebelum pergi bathing and grooming. Tahi telinga banyak, kuku panjang, hidung pun berkarat (haha), bulu ada fungus dan lain-lain. Ya lah kucing ntah mana2 datangnya ke rumah kami ni. 


So petang semalam, balik dari kilang je, terus ambil Rizqi dari rumah bawa pergi Spa kucing di Mylovelycat houz. Rizqi dalam sangkar tu sementara tunggu ayah damia buat registration. 


Hamboi!!!! Kalah Daim Muslim..
Daim pun ber-baby spa kat rumah je tau ngan ibu.

Selamat jumpa kawan2 baru Rizqi...
Haha.. Baru tau rupa2nya kucing yang pakai something kat tengkok tu adalah kucing yang baru lepas sunat. Pakai benda tu sebab takut kucing tu jilat kat tempat sunat..

Alahai.. Comeynya ada kawan2 Rizqi yang pakai romper juga.. Kiki..


Ni pakej2nya.. Harga reasonable kan..


Ni wajah Rizqi lepas ambil balik dari bathing dan grooming lepas maghrib semalam. Wangi, bersih dan nampak fresh. Macam biasa, aktif memanjang main tu ni. Habis dah bola Daim dapat kat Rizqi. Tapi Rizqi ni bagus dia tak garang dan tak bengis. Kucing lain nak makan makanan dia pun tengokkk je! Good! Rezeki berbagi2...


Malam tadi.. Rizqi tidur atas buaian baru. Buaian sebelum ni buat sendiri je. Ni nampak lebih selesa dan besar.

Ok. Semoga Rizqi membawa 1001 kerahmatan utk kami sekeluarga. 



Post a Comment