Sunday, August 21, 2016

Daim Muslim || Motor pergerakan tangan


Yeayy! Daim Muslim dah pandai pegang objek. Tapi kejap2 je lah.. Kadang2 terlepas juga objek tu. Bila dah dapat pegang sesuatu objek tu, apa lagi.. Melambai2 lah tangan dia tu sambil pegang sesuatu objek tu. 

Kadang2 terhantuk sikit kat kepala dia sendiri, diam kejap sambil bulat matanya memandang kita. Haha...Lepas tu dia sambung lagi lambai2 tangan tapi kalini dengan lebih berhati2. 

Botol susu pun bolehlah pegang kejap2. Tapi masih tak kuat dan masih belum kontrol pegang sepenuhnya.

Yang ibu hairannya, kenapa setiap benda yg baby2 pegang, end up dalam mulut juga. Samalah ngan Daim ni.. Oh ya dia nak bezakan ni mainan atau makanan kan.. Kiki..


Semoga membesar dengan sihat, bijak dan soleh Daim Muslim B. Khairuddin.




Post a Comment