Friday, October 17, 2014

Kerana dia... Yang berusia 7 tahun hari ini..


Kerana dia, selama 7 tahun saya bergelar seorang ibu.

Kerana dia, saya mempunyai pengalaman pertama sebagai seorang ibu.

Kerana dia, rezeki saya sebagai seorang ibu melimpah ruah.

Kerana dia, saya dan keluarga sering mendapat rezeki yang tidak disangka-sangka.

Kerana dia, saya semakin dikenali.

Kerana dia, saya berpeluang menjadi celebriti.

Kerana dia, saya cuba menjadi ibu terbaik untuk dijadikan cermin diri saya pada masa hadapan.

Kerana dia, business-business kami semakin berkembang dan terus berkembang.

Kerana dia, amal ibadat saya semakin baik supaya Allah mendengar doa-doa saya agar dia sentiasa berada dibawah lindunganNya serta rahmatNya. 

SELAMAT ULANG TAHUN YANG KE-7 DAMIA ALEESYA BT KHAIRUDDIN.

Semoga Aleesya memperoleh kejayaan dunia dan akhirat.

No comments: