Thursday, October 2, 2014

CocoDamia sebagai Jajan IQ & Minda || Harian Metro 30 Sept 2014


Alhamdulillah, sekali lagi Allah bagi peluang kepada CocoDamia untuk mempromosikan produk Coklat IQ dan Krukk Krakk dan akan ada beberapa lagi produk baru yang sedang R&D sekarang ni. Terima kasih kepada Harian Metro serta wartawan yang sudi menemuramah  kami. Sesungguhnya publisiti melalui media massa sebegini dapat membantu org ramai mengenali produk kita sekaligus mendapat respond ramai.


Amboii. Bukan main lagi staffs saya happy masuk suratkhabar ya. Diaorg kata ya lah selalu Puan je masuk TV dan akhbar2. Kalini mereka turut mendapat tempiasnya. Sampai ada kenalan mereka yang whatapp dan sms mereka untuk beli produk CocoDamia. Terkejut pun ada. Hihi.. Ini dinamakan aura bos tempias pada pekerja.


Insyallah semoga produk CocoDamia dapat memberi manfaat kepada sesiapa yang makan secara istiqamah serta menambah nilai kepada masyarakat sekeliling. 

Untuk menjadi ejen dan stokis produk laku keras ni, boleh hubungi 010-6468383 atau 010-6018383. Insyallah dengan publisiti yang tak henti2, produk memang so larisssss.

P/s: Semalam dapat sms dan whatapps dari wartawan RTM yang CocoDamia keluar Galeri Nasional. Mujur dapat rekod walaupun tgk melalui handphone. Nanti tunggu upload dalam You Tube dulu ya.




No comments: