Sunday, February 23, 2014

ZAWARA.... It's Finally Mine!


Alhamdulillah.. Dah puas mencari saiz yang sesuai. Finally jumpa juga harini..

Dari kat KL lagi berkenan nak beli tapi saiz tak ada, kemudian gi cari pula kat Authorised Dealer di Bangi Gateway pun sama saiz tak ada, finally harini singgah kejap kat Zawara JB sambil makan tengahari kat Nasi padang Uda Business Centre, Alhamdulillah, rezeki saya ada saiz yang saya nak walaupun warna yang saya berkenan tu tak ada saiz. Hijau ni pun ok jugak kan..:)

Susah betul nak cari saiz ikut ketinggian saya 171cm tanpa heels ni dan juga kerangka badan yang agak besar ni. Kalau nak saiz ngam ngam tu memang ada, tapi saya lebih selesa besar 1 -2 saiz lagi. Syukur... Lepas ni dah tak yah mimipi-mimpi Alicia lagi..:-)).

P/s: Settled 5 urusan saya di 5 agensi yang berlainan harini. Dari pejabat MyiPO, FAMA, Nutrition Lab, Pejabat Daerah Johor Bharu dan Pej Pos Larkin. Kena siapkan kerja cepat-cepat sebelum big boss pergi kursus di Port Dickson selama seminggu.

No comments: