Thursday, February 13, 2014

Cara mudah nak BERSEDEKAH


Mudahnya menjemput rezeki dengan SEDEKAH!

Antaranya..

- Sedekah senyuman kat Jiran Sebelah, tapi harini saya tak jumpa jiran-jiran saya lagi..

- Sedekah duit lebih kat Makcik jual Nasi lemak, tapi harini saya masak sendiri jer breakfast..

- Sedekah makanan kat kucing, alaaaa..dah 3-4 hari tak nampak kucing comeyyy tu datang tidur kat bawah buaian..

- Jadi saya sedekah ilmu jer lah kat Blog ni ya..

" Solat DHUHA juga merupakan satu SEDEKAH"
Buku 400 kesalahan dalam solat -  muka surat 286

Senangkan, Jom ramai-ramai kita bersedekah..

p/s: Alhamdulillah, Allah permudahkan pelbagai urusan saya harini walaupun terpaksa urus bersendirian bersama staff-staff saya yang lain. Sampaikan both Damias pergi sekolah pun staff yang hantarkan. Terima Kasih Ya ALLAH kerana Engkau Permudahkan dan makbulkan doa-doa kami..

No comments: