Tuesday, February 18, 2014

Saya dalam NONA TV3 - 16 Feb 2014


Memang rezeki sungguh!
Saya dapat melihat saya sendiri dalam Nona..
Sebab saya memang tak tahu yang slot tajaan Dettol dalam Nona tu akan keluar bila..
Cepat2 dalam keadaan terpinga-pinga saya snap gambar sendiri dalam Nona tu..


Ni status saya sejurus lepas melihat Saya dalam Nona tu.. Hikss..


Lepas tu sejam kemudian saya pun tgk ulangan kat Tonton.com.my..
Bukan tgk jer, siap rekod lagi.. Hihi..


Hah tu saya dengan ibu-ibu dettol yang lain..


Panjang juga celoteh saya berkongsi parent tips dalam slot tajaan tu..


Lagi gambar saya!


Masa penyampaian hamper dettol..


Spontan jawab soalan yang diberi. Alhamdulillah.. Smooth je jawab..


Kenalah promote Dettol kan..
No Worries saya pengguna tegar Dettol selain dari Johnson & Johnson..

Kepada yang nak tahu apalah tips2 saya dalam Nona tu, boleh tgk kat tonton.com.my.. Pilih Rancangan Nona, utk episod 7 ya. Slot saya lebih kurang 15 minit berakhir.


P/s: Pengalaman kedua bersama Nona. Pengalaman pertama masa Crew Production Shooting kat rumah saya utk slot tajaan Dutch Lady..

P/s: Ok lah, nak siap-siap utk photoshoot magazine pula..





No comments: