Saturday, February 2, 2013

Quran ReadPen

Alhamdulillah.. Finally Quran ReadPen tu menjadi milik saya. Sebenarnya pagi tadi lepas balik kursus, singgah kejap kat booth2 jual barang2 haji dan umrah. Lepas tu singgah kejap kat booth jual Al-quran.

MIL aritu ada bersuara mana nak cari pen Al-quran ni.. Seingat saya ada nampak org jual dalam fb. Tapi was was pulak nak beli sebab Al-quran kan. Takut posmen campak2 jer ke postage tu, takut yang palsu punya ke.. Ni dah jumpa depan mata, puas hati sebab kita boleh belajar cara2 nak guna secara live kan..

Dah selamat bagi kat MIL tadi. Saya pun sama tak ketinggalan juga beli senaskah utk keluarga kecil saya. Harga satu kotak tu RM280... Saya beli 2 kotak so dapatlah RM 500...

Alhamdulillah.. Sangat puas hati dengan performance Quran ReadPen ni.. Tak setanding dgn nilai yg kita keluar sebab banyak betul ReadPen ni berguna kpd kita..

Ok lah, masa utk saya memaksimakan penggunaan ReadPen ni.. Oh ya sangat berguna jua masa travel ya sebab pen ni boleh baca hingga satu al quran dan juga doa2 lazim harian kita..







2 comments:

Ezna Khalili said...

menarik ni. :-)

emy said...

sy pun ada terdetik nak beli ni...