Tuesday, May 12, 2015

Teaser || Dato' datang


Teaser dulu...

Kenal tak siapa lady kat sebelah saya dan datang melawat premis CocoDamia ni?


Kalau orang lain lepas bersalam siap balut tangan seminggu ambil berkat kata kenalannya, alhamdulillah saya siap boleh 3-4 kali bersalaman peluk cium bersama Dato'.

Nanti saya share kan pengalaman Dato' bersama Pengarah-pengarah lain (ada yang dari KL) ke Premis CocoDamia pagi tadi ya. Nak makan dulu kat Mak Jah Cafe ni. Kelam kelibut dari pagi tak makan apa2 lagi. Baru tahu pagi tadi lepas Dato' turun flight terus ke Mak Jah Cafe untuk breakfast rupanya.

Saya kaya dan berjaya!
Anda juga kaya dan berjaya!
Aaaaminn..



:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: