Friday, April 11, 2014

CocoDamia di MIHAS 2014, KLCC

Salam jumaat untuk semua..
Dah Istighfar?
Belum lagi?
Jom lah sama-sama kita istighfar...
Kan hebatnya kuasa Istighfar tu..
Tak percaya?
Baca entry saya semalam.


Dah masuk hari ke 3 CocoDamia berada di MIHAS 2014 ni. Alhamdulillah, diberi peluang untuk melebarkan sayap ke peringkat International pula. Terdapat pelbagai makanan serta produk dari pelbagai negara disini. 


Orang perseorangan yang nak masuk ke MIHAS 2014 ni pun kena daftar dan mempunyai business card. Kecuali orang kerajaan atau swasta yang ada urusan dalam tu. Budak2 bawah 18 tahun tak dibenarkan masuk.

Tapi esok last day, open to public. Sesiapa pun boleh masuk dan jualan akan diadakan. 

Maaf kepada dealer2 atau rakan2 saya tak kira rakan sekolah, rakan FB, atau pembaca blog yang ke MIHAS nak jumpa saya, tapi saya tak ada pula. Patutnya rabu malam saya pergi, tapi disebabkan last minute dapat call dari pegawai kerajaan yang saya ada presentation pada hari ahad dan isnin ni, maka cancel ke KL. Lagipun seperti entry saya pada 1 April haritu, jadual saya bulan ni sangat packed. Ada tu bertambah-tambah programnnya.

Apa-apa pun terima kasih banyak2 yang datang menyokong CocoDamia!

Nanti saya buat entry khas pasal Mihas ni ya. Banyak cerita-cerita menarik dan pengalaman baru sepanjang team CocoDamia berada disana.


Tq juga pada my staff aka my PA wannabe. Hihi. Semalam separuh hari temankan saya beli barang2 office, cenderahati dan lain2 utk panel-panel penilai datang judge saya di premis perniagaan. Sampaikan balik office lambat, takut van Ayyunie sampai dulu kat office. Alhamdulillah.. Ngam-ngam saya sampai, Van Ayyunie pun sampai.

Doakan kejayaan saya ya rakan-rakan semua. Doakan urusan presentation lancar dan mudah difahami.

P/s: Harini saya dan staff kilang CocoDamia OT. Set up office ler..



No comments: