Saturday, July 13, 2013

Ada apa dalam Majalah SDK -Edisi Bumper Raya Ogos 2013

Ada cover story pasal cerita saya..:)


Setelah beberapa kawan2 tag, whatapps dan post kat FB saya, finally barulah jumpa majalah ni kat Jusco. Kat kedai2 biasa tak sampai lagi katanya..


Kebetulan mak memang ada kat JB ni, so dia sangat teruja tgk gambar dia dan anak menantu serta cucunya dalam majalah ni.. Alhamdulillah.. Rezeki Ramadhan..


Sebahagian rezeki kita adalah milik org lain juga kan. Itulah prinsip saya dan suami. Selagi mana termampu kami cuba. Tq kepada kakak yang recommend kan nama saya kat wartawan majalah ni. You know who you are..:).. Tq jua kepada wartawan yanb sudi cover story saya ni. Apa2 pun kita semua hebat dalam bidang masing2 kan..

P/s: tak sabar nak tunggu cover story pasal business saya pula dalam majalah akan datang.

P/s: sangat dihargai apabila seorang pensyarah universiti nak buatkan saya jadi "kajian kes" untuk usahanita muslim kepada para pelajarnya. Insyallah..saya akan kongsi yang terbaik sepanjang 10 tahun saya berada di alam perniagaan ni..:)

P/s: syukur kepadaMU Ya Allah.. Rezeki datang tanpa diduga. Masuk majalah pun rezeki juga kan..:)

No comments: